tisdag 14 december 2010

tisdag, 14 december

Hej, lite kasst med uppdateringen, jag vet. Hatar att göra mina miljoner läsare besvikna, men jag har faktiskt ett liv. I'm not Kissie.
Well, i söndags var de lussevakefirande hemma hos Emma, fattar inte vem som egentligen kom på idén med lussevakor, dumt! Men vi hade himla roligt iallafall, sov inte en enda sekund, vilade inte ens ögonen, de som gjorde det fick stiliga målningar i ansiktet.

Måndagen däremot var inte lika mysig dock ...

Idag har jag varit på Triangeln med mig själv och köpt ett datorfodral, kom nyss hem och ska nu ringa frisören. Dags att göra något åt frillan känner jag. Inget speciellt, men det kommer nog krävas drastiska åtgärder med tanke på att jag inte klippt mig på långt över ett år, och mitt hår är Slitet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar