lördag 4 december 2010

Oskar Linnros

Hela jag flyter fram, så jäkla härligt! Har jobbat hela dagen, men bara haft ett fett leende i ansiktet. Konserten igår var så bra så det finns inte. Lite kort bara. Alla skrikande snygga tjejer därinne kände säkert det jag kommer berätta nu, men jag bryr mig inte om jag framstår som en trettonårig emo som nyss sett Tokyo Hotell med sin bästa kompis och hennes föräldrar. här kommer det. Under en lång underbar sekund under spelningen så tittade Mr. Linnros mig i ögenen och log. Okej, så what?! Han måste väl ha någon att glo på? Men det fina i det hela är att han sa till mig att han faktiskt såg mig. "Jag såg faktiskt dig däruppe" sa han. Haha! Snurrar runt i ett fint tillstånd av extas. Dessutom skrattade han faktiskt åt mitt skämt. Stötte på Timbuktu också, fick dock inte chansen att hälsa på honom vilket var lite synd. Mailade Mr. Linnros nyss och berättade hur bra det var igår, hoppas han tar sig tid att svara denna gången också...

Eftersom jag varit uppe sedan kvart över fem imorse och sen jobbat ända till nyligen och ska jobba ett par timmar imorgon också så är jag inte direkt på party humör idag. Stephaniemullvad chillar ikväll!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar