lördag 18 december 2010

everybode get random

Yeah baby, crazy saturdaynight in... Efter en jobbig dag på jobbet med karantäner och calici så blir det nu lite Skins för min del.
Nicholas Hoult från Skins

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 riiiktigt random grejer som ingen behöver läsa. Som sagt, jag skriver som om ingen läser. It´s just for me egentligen J
1.
Jag älskar att rita, och jag gör det ofta, ibland ritar jag fint och ibland ritar jag fult, bara för att rita. Ibland blir jag jättestolt över det jag gör. Men jag visar nästan aldrig någon det jag gjort. Jag grät i flera timmar när min lillasyster hade tagit mitt ritblock och visat sina kompisar mina teckningar. Sinnesstörning?
2.
Misstänker att jag är schitzofren. Idag på jobb så var det någon som hade sagt ses imorgon till mig, men några timma senare kunde jag inte komma på vem det var. Jag funderar och funderar och tillsist kommer min ena personlighet på att det var städerskan, medan min andra, mindre smarta personlighet fortsätter att försöka klura att vem fan det egentligen var som hade hälsat att vi skulle ses igen imorgon. Tillsist berättar min ena personlighet (smart-steffis) för min andra (sjuk-i-huvet-steffis) att det var städerskan så att jag kunde sluta tänka på det och fortsätta arbeta. Sinnesstörning?
3.
Jag älskar att träffa nya människor och jag är ganska social, jag älskar att umgås med mina underbara vänner, tror att jag underskattar dom ibland men jag hoppas alla vet hur mycket jag älskar dem, för dt gör jag verkligen, men jag förstår mig inte på folk som inte klarar av att bara sitta hemma helt själva, Det kan vara bland det skönaste som finns. Ibland känns det som om jag bara hade mått bäst av att vara instängd hemma hur länge som helst. Bara chilla liksom. Klart man tröttnar, men ibland vill man bara vara alldeles för sig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar