onsdag 22 december 2010

happy birthday to me

Igår hade vi skolavslutning med julklappslekar och fin sång, efter skolan åkte jag, Emma, Caroline, Sara och Ronja in till stan och fikade. På kvällen skulle jag egentligen hem till Caroline för lite mera mys, men struntade i det eftersom vägarna och cp. Så jag satt hemma istället, jag bakade lite lussebullar och kolor och somnade snabbt.

Idag har jag firat min födelsedag genom att inte göra så mycket. Haft lite hemma spa och superchillat hela dagen. Ska alldeles strax försöka ta mig ut till riseberga, men det är inte så lätt alla gånger. Lantborna brukar klaga på att det inte går att ta sig in till stan, men det är inte så lätt för oss stadsbor heller! Nu menar jag inte rieberga när jag snackar och landsbygden. Jag menar Furulund.
Dagens tips: Gör inte hemmagjorda hårinpackningar med banan i EVER! Har bananbitar i hela håret som INTE går bort. Hoppas jag inte blir påflugen av apor på vägen

Mammas julklapp och mina fantastiska bullar!

Fantastiska kolor som faktiskt blev lyckade. Slå in dem och lägg dem i en burk från Lagerhaus så har vi oss en julklapp! :)
Ursäkta bildkvalitéen, men Sony Ericsson K610i har inte världens bästa kamera. Tur att jag fått en kamera i present! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar