onsdag 8 december 2010

tattoo

Jag vill så gärna tatuera mig, men jag vet inte riktigt om jag vill ha en tatuering, jag skulle nog tröttna. Även om tatueringen betydde något speciellt, och dessutom vill jag nog inte att den ska göra det heller, det finns så många som står fast vid att det är så viktigt att en tatuering måste betyda något, men som sedan letar upp någonting som de egentligen inte betyder någonting speciellt, men låtsas att det gör det bara som en ursäkt. Då kan man lika bra bara erkänna att de bara vill ha en tatuering, fast deras barn inte dött, och de har överlevt cancer. Jag ser det mer som en utsmyckning, fast jag kan hålla med om att det kan vara fint om en tatuering betyder något för en.
Jag tycker att det är så mega snyggt. Jag rädd att om jag tatuerar mig en gång så kommer jag vilja ha fler och fler och fler tills jag ser ut som ett klotterplank, jag brås väl på min mamma.




Fast på ryggen kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar