måndag 6 december 2010

måndag... igen

Helgen  har varit lite sådär, men har inte känt att jag haft mer energi till att göra mer än vad jag gjort. Oskar Linnros i fredags ju, hoho, han svarade på mitt stalker-mail. I lördags jobbade jag, upp 05.20, slutade klockan fyra, kom hem och slängde mig på soffan direkt, och stannade där resten av kvällen, gjorde en ansiktsmask och kollade på The Notebook. Igår fick jag värsta rycket och städade mitt "rum" och fixade massa saker. Idag var det skola, inget nämnvärt hände där, Nu är det lussebak med Emma, myyysett!


Årets julkalender har fått ersätta Skins :'(. Vet inte om jag tycker att det är något byte som jag tycker är så bra. Även fast jag tycker årets julkalender är ganska rolig. Men asså, Skins <! hoppas nästa säsong börjar illa kvickt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar