lördag 25 december 2010

ice, ice baby

Ja då var man hemma igen, efter en väldigt chill kväll på sjukis. Möttes av ett berg av godis och lussebullar och grejor, vilket inte är all wrong so to speak. Förstår faktiskt inte varför jag har sån ångest varje gång jag ska till jobbet, dagarna är ju faktiskt aldrig så farliga. Okej, det är inte det roligaste att behöva gå upp tjugo över fem och sen jobba i nio timmar, men det går faktiskt sjukt snabbt. Och idag jobbade jag ju bara fyra timmar, ändå denna ångest...

IIIIIALLFALLA

Gick och trallade på en låt påväg från centralstationen i Lund ändå fram till sjukhuset, kommer inte riktigt ihåg texten men melodin var iallafall Ice ice baby, med Vanilla ice, och den handlade om min framtida plastikoperation. Fantiserar om att operera näsan. Kommer väl aldrig att hända med tanke på att det kostar ganska många slantar, men kanske om jag hittar på en låt om det. Who knows. Kollar lite för- och efterbilder på olika operationer man kan hitta på, ganska kul faktiskt. Coolast är bilderna på tänderna, hade jag varit superrichplasticfantastickissie så hade jag nog släng på en sån efter mitt nosejob. haha. Drömma kan man, visst?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar