torsdag 23 december 2010

sorry, i'm in love with something else

Idag, dan före dopparedan. Jag vaknade upp hemma hos Lollo efter en myskväll med Sara, Emma och Lollo. Åkte hem ganska tidiget eftersom jag väntade besök, men fick ställa in det eftersom jag fick hoppa in på jobb. Slutade klockan 8 och är hemma nu, halv elva! I LOVE SNÖOVÄDER!
Iallafall, när jag hade rast och oskuldsfullt bläddrade i en ELLE-tidning så hände det, när jag hade kommit till sidan 90 så blev jag förälskad. Men som man brukar säga, smakar det så kostar det. Denna lilla pärla kostar inte mindre än 30 000 pengar. Vad säger ni, ska vi ta två? Eftersom jag tjänar så f-ing mycket pengar på bloggen så why not! Nej men jag bestämde mig för att jag ska inleda ett pysselprojekt och göra en egen. Längtar tills jag kommer igång! Jag ska köpa en väst imorgon, och lite pärlor om pärlgrossisten håller öppet. Jag ska ha så roligt! Älskar att pyssla!

Ska bombardera den med påfågelfjädrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar