onsdag 29 december 2010

avaritia (google it)

tjoho! Känns som ni tusentals därute som stalkar min blogg nu har missat en massa, eftersom jag har haft annat för mig än att just blogga. Vet inte riktigt vad jag har missat men jag ska berätta lide om dagen som gått.

Vaknade lite sent, skulle träffa Ronja och Emelie klockan 11 men vaknade 20 i. Sunken är på G. Men det blev bra, blev bara en halvtimme sent. Men vi shoppade lite och vår "fika" utspelade sig inne på McDonalds. Mys. Får passa på att frossa nu innan det supernyttiga nya året (...)
Efter lite stadsmingel gick jag hem för att kissa sen träffade jag Caroline på stan och shoppade lite till. Fick deja vu upplevelse när jag fann mig själv sittandes inne på McDonalds ännu en gång under samma dag. Man får ju passa på att frossa nu inna  det supernyttiga nya året (...). True Dat

Shoppade lite, bilder kommer senare eftersom Fanny´s got my camera (som jag btw fixat minneskort till, fick ju ett i present av mina kärlekar, men det var för stort). Palla blogga när man kan sogga, God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar