lördag 11 december 2010

nice n wierd

Igår var en såndär konstig dag, kan inte riktigt sätta fingret på vad som egentligen gjorde den så bra. Allting gick snett, först hade vi inga planer, sen hade vi tusen, sen ställdes alla in och vi stod tillbaka på ruta ett. Vi skulle först in på Deep hade vi tänkt, men det sket sig, sen skulle vi på fest i Staffanstorp, men när vi hade fixat oss och åkt till Värnhem ångrade vi oss och satte oss på McDonalds istället, haha. Men jag skrattade mycket och vi hade det väldigt skoj.
Nu, ett helt dygn senare, ska jag snart åka upp till Saxtorp hem till Adina som har fixat ihop en mysig mini-julafton hemma hos sig. Vi ska leka julklappsleken och åta gott. Kul bara ett en av mina julklappar har gått sönder, vet inte vad jag ska göra, det känns lite budget att limma, har inte ens lim, får väl slå in en peng eller något... Egentligen skulle vi åka redan nu men det blir en timme försenat eftersom denna dagen har varit lite konstig den med och Emso inte hinner till centralen. Men det blir nog bra. Det ska bli en väldigt trevlig aftonkväll.

Gillar ni inte min nya design? Julig huh? Är stolt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar