onsdag 15 december 2010

chupa chups

Sitter hemma hos the sleeping sweety(?) och käkar klubbor. Vi försöker plugga till vårt öppningstal till konferensen imorgon. Megaskoj indeedo!

Har varit hos frissan idag, hon klippte inte så mycket som jag trodde, och jag kommer fortfarande alltid alltid alltid ha det uppsatt, tills det blir normalt igen, så det är lugnt. Har ny tid den 11e mars.

Är helt död i hela kroppen, vet inte vad det är med mig. Ni vet när man slickar på typ järn? En sån obehaglig känsla har jag i hela kroppen, och mitt huvud känns som om det ska blåsas upp som en blåsfisk. Ibland måste man tycka synd om sig själv, självömkan är en del av läkeprocessen! :)

Är en stolt bekant till Dolly, Emmas räliga papegoja, har lyckats lära henne Dont worry, be happy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar