fredag 31 december 2010

the story of the impossible

Klockan är 06:29 och jag kan inte sova trotts att jag är trött som ett as. Imorgon är det nyår och då har man ju såklart lite grejor att fixa, hoppas inte jag sover bort hela dagen, ska bland annat bort till Entré och lämna tillbaka en klänning eftersom jag inte har så mycket pengar tillgodo, blev bestulen på min plånbok igår, ganska mycket pengar försvann, plus presentkort för ganska mycket. Surt som fan! Känns som sådant händer mig ganska ofta... Ball att behöva köpa nytt skolkort nästan direkt efter att jag köpt ett nytt.
Bättre lycka nästa år, nu försöker The Perishers sjunga mig till sömns men det går sådär tycker jag. Lyssnar sönder deras "My Heart". Ni kanske känner igen den från Friends reklamen?

It's my heart you're stealing
It's my heart you take
It's my heart you're dealing with
And it's my heart you'll break

It's my heart you're taking
It's breaking bit by bit
It's my heart you're dealing with
But you don't know about it

If you'd feel like I feel
And if you'd know what I know
I don't think you'd ever play me
I know you'd never play me

It's my heart you're stealing
It's my heart you take
It's my heart you're dealing with
And it's my heart you'll break

If you'd feel like I feel
And if you'd know what I know
I don't think you'd ever play me
I know you'd never play me

I don't think you'd ever play me
I know you'd never play me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar