tisdag 8 mars 2011

while you were sleeping

Långhelg - härligt.
Jag har jobbat, sovit över hos fina Adina, varit på Ikea med samma härliga person. Haft det väldigt bra helt enkelt. Jag har även pysslat lite, dra på mig en hejdundrande förkylning och bekymrat mig lite över sommaren (missförstå mig inte, jag längtar så att det gör ont), menar mer vinter-fettet som brukar hänga kvar under bikinisäsongen. Ska nog ta itu med det över fikan med Hanna lite senare.

Tufft va? Finns inget bättre än att knäppa av sig BHn vissa dagar, och hur nice är det inte att gå utan liksom? så jag tänkte börja använda min nya, pimpade topp. (fan, jag ville verkligen ha med ordet bh-emancipation, bara för att visa att vi faktiskt lär oss fräcka ord i skolan, men det platsade helt enkelt inte in i meningen, en annan gång kanske)

1 kommentar:

  1. haha! du kunde lagt in det efteråt, typ "go bh-emanicipation" ;D

    SvaraRadera