lördag 12 mars 2011

i taxin, i trappen, i hissen , i hallen - jag faller

Ännu en rubrik som inte alls har att göra med inlägget. Men ni är väl vana.

Jag är ganska dålig på att blogga, jag vet, men jag ska försöka kompensera det med ett maffigt inlägg.


går var jag hemma hos Adina och spelade lite spel, väldigt mysigt, jag och hennes syster utgör ett dreamteam ska ni veta! Nu ska jag friendrequesta henne på Facebook, coolt va?!

Imorse åt jag snabb-chokladfondue för den lata och fattiga. Spillde lite i min säng. Det ser ut som om jag har bajjat på mig, men så är inte fallet, denna gången iallafall.

Inte jättemaffigt inlägg kanske, men nu ska jag faktiskt duscha en skvätt. Trotts att klockan faktiskt är över fyra så har jag fortfarande chokladfondue runt munnen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar