måndag 21 mars 2011

if you're gonna leave I'm gonna stay

Vet inte om det är för att jag har suttit inlåst med mina egna tankar hela dagen, eller om det är så att kvällens Bigbrother avsnitt var det ballaste ever. Jag skrattade så jag grät, kan inte ens citera vad.

Har även läst en massa roliga skämt idag, och tvättat kläder. Hade jag haft min kamerakabelsladdfuckfan hade jag kunnat visa mitt innovativa torkställ, men ja, ni vet.

SKÄMT å sido. Tycker allt är roligt. Hög som ett hus.


Vet du varför kineser inte är bra på fotboll? 
Svar: så fort det blir hörna så öppnar en restaurang.

Katt åt lampa - lös i magen.
Katt åt stol - satt i halsen.

Det du hur mycket kokain Charlie Sheen tog?
Tillräckligt för att döda 2 och en halv män!

Alla barnen lekte i sandlådan utan eva, hon satt i en gran och spelade monopol..



An American, a Dutchman and a Chinese strand after a shipwreck on an uninhabited island. 


The American decides to give the orders: " You, Chinese guy, take care of the supplies. Dutch guy, you take care of the food, and I'll take care of the wood. In two hours we'll meet back here." Everyone finds it a good plan and they go their own ways. 


After 2 hours the American and the Dutchman are on the agreed spot. The Chinese is, however, nowhere in sight. They wait but as the Chinese still doesn’t arrive, they get worried. They decide to search for him. First they can't find him anywhere but suddenly the Chinese jumps out from behind a pile of sand and calls: "Supplies!!!


Godnatt lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar