söndag 20 mars 2011

sunday bloody sunday

"I ain' in no hurry, you go on
And tell your friends I'm losing touch
Fill their heads with rumours of impending doom
It must be true "



lägenhet - väldens bästa lista om man har en lägenhet man kan göra saker i. Utan tvekan


Planerade att plugga som fan hela natten, men jag är redan störttrött, fast ändå förvånansvärt pigg med tanke på mina knappa 2 timmar sovade inatt. Ska jag vara ärlig så har jag en såndär kväll där man tycker sådär synd om sig själv, allting känns sådär sådär helt enkelt, ni vet säkert. Sitter i mitt kök och äter en ganska illasmakande banan, en ganska god kladdkaka och dricker te. Jag lyssnar på "lägenhet" och tycker synd om mig själv, det är en sån dag idag. 


Jag pluggar fan aldrig, i stort sätt, så nu tänkte jag ta igen allting på en natt.


åter till rapportmallar, scientologi, lundagårdshusets historia och matematik - tack för pausen merveilleux, fantastique blog petit. Je t'aime

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar