onsdag 23 mars 2011

I admit to having an addiction

Hej reeeaders!

Käkar lite glass och har panik över att jag måste packa. Är samtidigt väldigt arg på mig själv för att jag inte gör det. Ischkypischky!

Ska börja recensera all glass jag äter.
Jag har faktiskt inte smakat denna innan, och jag kommer inte göra det igen. Den var tråkig, ingenting att längta till, som i Half Baked och Cookie Dough, man längtar till att komma till de fantastiska små kakklumparna och browniebitarna. Denna var halvdan, höll inte riktigt. Längtar till nästa gång jag unnar mig själv lite B&J, vilket borda vara ganska snart om jag känner mig själv rätt. Och det gör jag, har varit bekant med mig själv hela livet ju.

Förresten, googla Justin Bieber Rolling Stone, looks like someone decided to grow up!

Nu måste jag verkligen packa, ses på måndag honungar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar