söndag 20 mars 2011

älskade människor

Hej älsklingar, hoppas allt är bra med er.
Hade en bra kväll igår, vi firade Rubbmarks 18års fyllande. Kvällen fick ett minst sagt otippat avslut...

Crashade hos Malin efteråt, kom hem runt 5-6 och var tvungna att gå upp kvart i 8 för att stackarn skulle spela match. Jag åkte hem, och sitter fortfarande med festkläderna på mig och känner mig äcklig. Måste duscha, måste räkna matte, måste skriva packlista, måste sortera kläder. Och jag måste fan tvätta alla mina kläder innan onsdag, hoppas tvättstugan är ledig. Funderar stenhårt på att skolka imorgon. Jag är kung över osammanhängande meningar, och jag hittar fortfarande inte min kamerakabel; så fort jag gör det kommer jag spränga en bildbomb, promise.

Big Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar