tisdag 22 mars 2011

Cooler than the flip side Of my pillow, that's right

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej du! Välkommen som FAN ska du vara! Glöm inte att du är unik, precis som alla andra!

Jag är fruktansvärt mätt, men samtidigt galet sugen på kyllingkebab. Inte lätt.
Just nu försöker jag packa, men jag kan inte, jag kan inte packa.
Har fått för mig att jag ska stanna i tio månader.

Jepp, åker iväg på skidresa med balla (hoppas jag) människor imorgon. Jag kommer därför inte blogga på ett par dagar, troooor nog att ni överlever, eller? Naaa skoja bara. Har inte bekantat mig med dethär med tidsintällda inlägg, och jag tänker fan inte göra det heller.
Har ni tur hinner jag slänga in ett inlägg imorgon, åker på kvällen, men tiden känns ändå knapp.

Har eventuellt kommit ett steg närmare att faktiskt komma iväg på praktiken i Marbella, vi besökte Ticket idag. Thats it.
Adina och jag har också handlat mat till skidresan, och kladdat lite med choklad, titta!


Super äckliga. Haha!
Hmm, vad mer? Kanske flikar in mer något lite senare.

Dreaming of revelry!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar