tisdag 8 mars 2011

le tisdag

Någon som har sett Toy Story 3? Jättebra var den, hade dock inte förväntat mig mindre eftersom de första filmerna är helt fantastiska. Jag grät en aning. Sån är jag.

Vad gör jag just nu?:
*Väntar på att fröken Emma ska ringa tillbaka.
*Beundrar mina fruktansvärt asymmetriska ögonbryn. Har låtit bli att noppa dem ett tag så att jag skulle kunna ta häcksaxen och trimma till ett par snygga  Megan Fox eller Kenza-bryn. Men det gick sådär, fick någon slags mix mellan Kissie och Harry Potter. Vi börjar väl om från början...
* Suttar färskpressad citron
* Funderar på att hoppa på en galen diet fram till praktiken, (galen diet för mig är inte så extremt för mig med tanke på vad jag vanligtvis stoppar i mig på en dag), men ja. Någonting.
* Kommit fram till att jag ska se om Gossip Girl från början. Ser fram emot det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar