fredag 15 juli 2011

vi går ut och brinner upp i natten

Ni trodde inte på att jag skulle gå ut va? Tji fick ni, jag tog tillochmed bilder, fan!
Mitt ute i min promenad kom jag på att det faktiskt är fredag idag. Människor gick runt och var fina och glada, medan jag traskar runt i ruttna gympadojor där varannan tå sticker utanför. Inget konstigt med det. Men det tråkiga var att det var så mycket folk ute, jag tycker det blir lite jobbigt. Vill inte stöta på någon jag känner, och bli frågad vart jag är påväg eller vad jag har för mig ikväll. Ingenstans och ingenting. Är fortfarande i den åldern då jag tycker att knäppa, onödiga saker är jobbiga och pinsamma. Har dock även kommit upp i den åldern då jag gör de sakerna ändå. Jag har ju då mina ursäkter till varför jag inte är ute och rejvar och grejar. Väckarklockan är inställd på 05.20, och då är det dags att åka till jobbet. 

Leker med alla knapparna i bildmakkapäraren

Sånahär möllekvarnar, kvarnmöllor. Möllor. Kvarnar - whatever. Jag  är ganska så skraj för såna. Men jag gick jättanära för att ta en bild. Till er. Thats love. Men seriöst, visa respekt för de där möllegrejor. Man vet aldrig.
                     



Slängde på en trasig tisha över min pyamas. Malmö stad gillade det






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar