onsdag 13 juli 2011

vem sa att jag inte har fans

Idag har jag blivit biten av en helvetes massa myggor. Eller stucken kanske man säger? Jag har blivit stucken av jävligt många myggor. Fast stucken låter konstigt... jaja. Efter jobb idag åkte jag hem till Jack, träffade lite classmates, käkade lite kladdis och hade det trevligt. Det galna var att jag hittade dit från en random busshållsplats som jag aldrig varit på förut. Jag hoppade av för att jag tyckte att jag kände igen mig. Staffanstorp känner mig nu, och leder mig längs dess gator. Jag och fetisarna åkte back 2 Malmö med planer i fickan, men det slutade med att vi alla åkte hem till vårt. Ändå najs, få chilla litt.

Vem sa att jag inte har fans? Den här tjejen, hon mailar mig, ringer mig, skickar brev till mig, skriver i min logg på Facebook... Man skulle kunna säga att hon livnär sig på denna bloggen, att hon inte klarar sig utan den.
Jag tycker synd om'na för nu ska jag sova tänkte jag, kanske kolla på något kul avsnitt av något kul program, eller en film kanske.

1 kommentar: