fredag 15 juli 2011

good news for people who loves bad news

Idag har jag inte gjort så mycket. Träffade Sara en stund, sprang runt lite på stan, letade efter grejer. Vi hade en fin stund, jag och Sara. Resten av dagen har jag bara legat hemma och andats, typ. Lyssnat på härlig musik i min surrande hörlurar. Tagit det lugnt. Så gott det går iallafall, med snubbar som springer fram och tillbaka och joxar i badrummet. Men jag ska faktiskt erkänna mig ganska lycklig just nu: Endast tre arbetsdagar kvar, sen är jag ledig i drygt en vecka, då vi drar till Magaluf (även fastän det självklart också räknas som hardcore ledighet). Jag ska inte klaga - och det gör jag inte heller. I float on OK!

Lillskiten härhemma har utegångsförbud. I väntan på att hon ska sluta spela Harry Potter så att jag kan kolla på tv, så ska jag bege mig ut på en promenad i det fula vädret med min nynedladdade musik.

''Jag ska bara hitta den sista mojängen, sen kan du få se på Tv'' Säger hon
''Du har letat efter den sista mojängen sedan klockan elva i förmiddags'' Säger jag
''YES, jag hittade mojängen, ska bara spara'' Säger hon
''Jag vill inte kolla på Tv'' Säger jag
''Men ÅAAAAAAAAHHRHR'' Säger hon. Hon låter som Elin i Fucking Åmål. Jävla fjortonåringar alltså.










Kan inte sluta lyssna på denna! Underbart pling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar