fredag 1 juli 2011

Jag dansar hellre än bra

HOPPAS att något roligt dyker upp imorgon! Har jobbat hela veckan och streamat fler serier än mänskligt. Jag vill festa! Imorgon är det möjligt, slutar jobb tidigt och börjar sent på söndag, så ja, imorgon ska jag göra något riktigt ball, om jag så ska göra det själv! Änyhooo - Hanna, som har varit på vift i USA i ett år har äntligen hittat hem, och idag hålls ett SURPRISE-VÄLKOMMEN-HEM-party i hennes ära. Men jag kan inte komma och pussa på'na för jag jobbar sent och börjar tidigt imorgon, och hon bor för långt borta för att bara svänga förbi och säga ''hello''. Men men, jag kommer nog få nog av henne om inte mer än lite mindre än en månad, då vi båda ska bli sambos för en vecka på Mallis...

DAGENS MIDDAG = as healthy as I get

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar