fredag 22 juli 2011

magaluf

Inatt bär det av!

Sista minuten shoppingen är shoppad. (Insåg imorse att jag har slut på deodorant, så jag gick till Storgatan och köpte ett par shorts och en tee). Så nu ska jag bara duschas av och kläs på, sen hoppas jag att resväskan packar sig själv...

Vid denna tid imorgon hänger jag i Mallorcas sol och taggar inför kvällen. Fantästico! (synd att inte Sara är med  bara)

Även ganska synd att jag inte kan göra tidsinställda inlägg, då hade jag tajmat en inlägg till imorgonkväll då jag bara hade skrivit något i stil med. WOOOOOOOOOOHOOAWAHAHA!!!! PATRY RPCK IS INN TJE HUOSE TINOHGT. Så att ni hade trott att jag var på tjickalongen och bloggade på plats. Men nu hittar inte jag en sådan funktion.

Puss på er, ska bildbomba er om en vecka typ, eller två.
            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar