måndag 24 januari 2011

weekend + wondymonday

Ball helg!
Fredag: Fest hos Sigrid
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb + Klassfest i Flyinge(?)
Måndag: Kom hem vid 7, och har nu sovit till klockan 17.30 (hur sjukt?), och kollat på film, ska nu plugga och se om det finns något tvättid i veckan, har typ inga rena kläder kvar. Ska även fixa lite hemmaspa eftersom jag luktar fylla och rök. Kameran har varit med hela helgen och får sammanfatta den med bilder på ett fint sätt.

Såhär snygg är jag när jag jobbar

FREDAG:











Rehabar lite i trappan innan jag är redo för att gå in i hemmet 

                                                                                 SÖNDAG:





















           Fick censurera en hel del hångelbilder och ännu fler nakenbilder. Det är min klass det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar