torsdag 20 januari 2011

algebra&math-kiss.my.ass

Jahopp, då sitter man och pluggar igen. Matteprov imorgon... Koncentrationen är inte på topp kan jag erkänna. Tankarna snurrar och jag kunde inte bry mig mindre om vad algebraiska lösningar, grafer och substutitionssomething eller konjugatregler är. Kan inte riktigt släppa tanken på hur fan ett ägg kan bli till en kyckling, vad är den där lilla vita strängen till? Jag vill tatuera mig, men BARA för att det är så himla bad-ass. Istället för att blogga om att jag pluggar eller inte pluggar kanske jag borde just plugga, istället, kanske, ja.

Har varit och betalat handpenningen för Magaluf resan, känns bra som fan.

Sen vår klass fick datorer blir det inte mycket gjort på lektionerna

Om det här inte är bad-ass så vet jag inte vad. Har fått en liten tjing på påfågelfjädrar, men jag
är inte på bra på att rita så det fick bli en helt vanlig fjäder. Inte lika bad.ass.


how the hell do you turn into a chicken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar