onsdag 12 januari 2011

minority report

Godkväll! Mina armar är helt skakiga efter ett härligt Ki-box pass med Annie, men det är så det ska vara! Hoppas jag får träningsvärk i magen imorgon, det är så skönt! Har träningsvärk i armarna efter Aerobicen i måndags, och efter idag lär väl inte den bli bättre. De säger att man ska träna bort träningsvärken men dethär var nog inget lämpligt pass för det, men det var kul som fan!
Nu sitter jag och har precis kollat klart på Minority Report som jag har försökt som jag har försökt kolla på hela veckan men somnat varje gång. Den var faktiskt bra! Brukar inte gilla konstiga action filmer, speciellt inte med Tom Cruise, men denna var nice Ända anledningen till varför jag ville kolla på den är för att de pratar Svenska i en scen, och sjunge smågrodorna, lite kul. NU måste jag dock hitta en annan film att kolla på, eller förhoppningsvis somna till. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar