tisdag 25 januari 2011

so much to do, so little time

Okej. Nu ska jag plugga, okej! Nej! Bara jag som får så jävla mycket gjort när jag ska plugga, och då menar jag inte att jag får mycket gjort vad gäller läxan, utan allt annat, intressant som ointressant, viktigt som oviktigt. Jag har sprutat upp vatten i min näsa, bara för att se hur det kändes (ej att rekommendera), jag har städat, diskat, kollat på massvis med TV, klippt och filat mina tånaglar, sminkat ut mig som en transvestit och sen tvättat bort sminket igen. Koncentration, Stephanie, koncentration. Klockan är nu 21:51 och jag ska skriva MVG imorgon... Eh, näe! Tur jag har en blogg så att jag kan göra ytterligare oviktiga saker istället för att studera engelsk litteratur. Heja mig!

                                                    
Har varit och badat idag med skolan. Hur cool är man egentligen om man matchar bikini och nagellack? Svar: riktigt jävla cool. coolt! Sen om det är vidare skickligt påmålat hör inte saken till. Jag gjorde faktiskt detta när ni alla hade gått och lagt er och jag var pigg som en hummingbird.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar