lördag 29 januari 2011

Retro Club, DK

När jag läser min favisblogg, Egoinas, så tycker jag att hon gör lite för lite inlägg, men faktum är att hon gör fem inlägg om dagen. Har jag gjort två inlägg så tycker jag att jag har bloggat som en galning och nog borde chilla lite. Men det är faktiskt helg, cut me some slack, readers.


Anyways! Igår drog ett gäng in till Danmark för att festa till vi inte mindes riktigt om det kanske var Finland eller Norge vi tog färjan till. Har aldrig varit så stressad på länge! Tog tåget direkt från jobb till Helsingborg. Det var ball, och jag är inte sämre än att jag sammanställer hela SJU collage.

På Titanic från ett Helsing till ett annat. 

Super i sann luffar-anda ute på ett torg innan vi drar oss mot Retro

Haha jag har aldrig skrattat så mycket som när jag tog dessa bilderna. Jennifer sätter sig ner på marken och ber mig ta en bild, vilket jag gör. Sen börjar jag gå iväg efter dom andra. Någon minut senare hör jag Jennifer i bakgrunden säga: Hallå, ska du inte ta bilden snart?! Sen börjas det, när Jennifer väl börjat skratta så slutar hon inte. Hon börjar rulla runt på gatorna eftersom hon skrattar så att hon inte kan stå upp. Eftersom varken jag eller Bennyför är särskilt bekanta med Helsingörs gator så tappar vi bort gänget, vilket gör att vi skrattar ännu mer.

Vi fick äran att träffa en tvättäkta DANSK

Vimmligt inne på dans(k)golvet

Hej og hå

Och så var sagan slut. JEN - BILDEN HÖGST UPP TILL VÄNSTER = PROFILBILD PÅ FACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar