måndag 17 januari 2011

school aint cool

Fick skippa en och en halv lektion idag för att följa med Emma till sjukgymnasten (vilket var väldigt mycket trevligare än religion och historia, especially eftersom sjukgymnasten var en riktig goding) Efter det blev det lite pluggning hemma hos Emmmmmms, så nu vet jag faktiskt vad delta x och delta y innebär, kan vara bra med tanke på provet på fredag... Borde även plugga spanska eftersom vi har läxa tills imorgon, men det är inte särskillt roligt så jag skjuter upp det i någon timma, sen skyller jag på att jag somnade.
Idag har annars inte varit någon speciell dag, har skickat ut praktiskplatsansökningar till hela Cypern och halva Gran Canaria, och kollat på en modevisning i skolan. OCH JA; JAG TOG FAKTISKT UPP KAMERAN UR VÄSKA IDAG!!! Dock sinnes onödiga bilder, men vadådådå!






1. Annie och jack. 2. Adrian och Jack. 3. Jack(han gillar att ta bilder han). 4 och 5. Bilder från modevisningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar