torsdag 27 januari 2011

2011-01-27, inlägg 100

Är ni hetsigt ivriga på att få reda på vad mitt etthundrade inlägg ska handla om?
Ni borde va! Det ska nämligen handla om min dag, och det är väl det ända ni bryr er om ellerhur? Annars hade ni väl inte läst MIN blogg.


Idag har vi inte haft vanliga lektioner, bara lyssnat på föreläsningar och tittat på en dokumentär om förintelsen. På väg hem missade vi bussen eftersom hela Malmögänget (speciellt jag själv) är stora tidsoptimister och lämnar skolan samma minut som bussen går. Men resultatet av det hela blev en hel del bilder på busstationen.

Nu måste jag ner och hämta min tvätt som jag har låtit ligga och mögla i ett par timmar.








Ball att jag inte tog en enda bild på Emma? Jag ska smygfota dig imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar