söndag 27 februari 2011

four things

1. Jag vill inte bli gammal! Jag vill bli 18, men inte 80! Vi gratulerar Elizabeth Taylor på 79 års dagen!
2. Mini-pizzor är fantastiska! Man känner sig inte alls lika fet som om man kränger i sig en hel, full-size pizza, jag känner mig nästan lite nyttig för att jag "bara" käkade 6 stycken...
3. Jag vill, och får tatuera mig! Vill göra det innan sommaren, men de seriösa tatuerarna tatuerar inte minderåriga även om de har målsmans tillåtelse. Återigen straffar gud mig för att jag ploppade ut så sent på året. Men jag ska nog luras lite och tatuera mig ändå... ho ho.

4. Gissa vad som sänds på TV klockan 00.15 inatt som jag missar för att jag pluggar turism eller för att jag somnat när jag pluggade turism? Yeah, thats right! Imorgon är det jag som sitter bunden vid kanal 5 play och tittar på.... yeah, thats right! SKINS! SKINS-PREMIÄR! WOOo-PAhH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar