onsdag 16 februari 2011

I know you to well to say you perfect

Det absolut jobbigaste med det här bloggandet är att komma på nya rubriker varenda jävla gång, så idag slog jag till med lite lyrics som absolut inte har någonting att göra med det jag hade planerat att blogga om.

Nu har jag praktiskt taget lov, allt jobbigt är över, och imorgon ska jag bara käka smoothies på treornas hälsomässa, samt bli serverad en trerätters middag av mina klasskamrater. Jag klagar inte.

Chokolate & vanilla icecreams
with fudge brownies and chunks of chokolate chip cookie dough. Vem kan motstå?
MEN - jag har faktiskt joggat idag. Det är lugnt, det är lugnt.


Undrar vilken film jag ska somna till ikväll? Några förslag? Nej just det, ni kommenterar ju aldrig... Förutom min fina Adina. Hon har stil, hon har klass. Jag äter glass!

3 kommentarer:

  1. hahaha! nääää stephanie är världens finaste! (nörd) men endå! <33333333333333333
    du & jag & kjell baby!

    (checka in barnhemmet, den kan man ju inte se för många gånger höhö)

    SvaraRadera
  2. Det tror jag faktiskt man kan adde... Men vilket jävla fetto som kränger glass och inte är någon biggest loser alls

    SvaraRadera