torsdag 24 februari 2011

sportigt lov

Hej kära vänner, hoppas allt står rätt till!

Vi har ju lov, och det är ju trevligt. Här sitter jag och äter okokta nudlar. Vad gör ni?

Skidresan närmar sig, och jag har inte bestämt mig vilken Onepiece jag ska köpa. Jag tycker att den persikofärgade är finast, den påminner mig och Otto och glassfabrikens apelsin-chokladglass, och den är ju hur god som helst. Men den mörkblå är kanske "smartast", då kan jag bara dra på mig en jacka så ser det ut som om jag har helt vanliga mjukisbrallor. Funkar ju såklart med den persikofärgade också, men det ser nog lite lustigare ut. Jag gillar den randiga också. Och den gröna. Med flera.
Meningen med detta inlägg var faktiskt att informera om vad jag gjort under veckan, men jag ångrade mig nog någon gång på vägen verkar det som.

Ska nog omskola mig till frisör. Jag kallar denna kreationen Emma i Vemdalen. Detta har jag gjort på lovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar