söndag 13 februari 2011

partypeople

Hej och hå. Läget å så?

Nu har det varit helg igen, vilket innebär lousy uppdatering. Men jag har faktiskt tagit ett och annat fotografi som försök till kompensering.

I fredags hängde Sjölund med mig hem. Vi chillade lite, åt lite glass, sen packade vi partyvagnen och drog hem till Jack och latjade runt. Det var roligt!

Igår var jag med Emma, vi tog en promenad i det soliga vädret och snackade RESOR!
Sen på kvällen cyklade vi hem till Hagel som hade en lite tillställning, jättetrevligt. Jag tycker det är lika roligt varje gång att träffa alla gamla godingar!

Idag vaknade jag upp hos Emma och jag fick en sjuk uppenbarelse! Jag ska bli fritids-DJ. Hur coolt? Jo! Jag har redan börjat kolla upp kurser, det är dock ganska dyrt men jag ska snacka med mamma sen, istället för fotboll och innebandy är det nu skivsnurrning som gäller. Hoppas inte jag skiter i det och tycker det var töntigt om en månad, för det hade fan varit coolt att kunna DJ:a! Förslag på feta DJ namn? DJ-jumpin, DJ-fluff-a-lot var Sigrids förslag, men jag vet inte. Och NEJ jag ska inte bli sån vanlig DJ som spelar på gymnasiefester, jag ska börja på toppen och arbeta mig neråt.
Ja, sen åkte jag hem till Sigrid, känns som om det var 90 månader sen vi sågs. Vi tog en promenad i blåsten, och käkade sedan upp de bortbrända kalorierna när mamma-Gunilla bjöd på fika. Worth it!

Nu ska jag springa ner och ta ut pengar, jag har nämligen pysslat ihop en liten bank härhemma.  Har jag pengarna på den vanlig banken är det lätt hänt att de glider iväg utan att jag riktigt vet om det, och så kan jag inte riktig ha det med tanke på allt jag ska ha råd med iår, skidresa(måste köpa en Jump In, kommer inte åka annars!), Marbella, Magaluf, London, Siesta, med mera med mera med mera (förhoppningsvis)


The Partywagon! Smockfull med boose




Inget party utan Miley!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar