onsdag 9 februari 2011

harru cigg?!

Uy, uy, uy, dios mio! En och en halv timmes Ki-box med Emma: Check!  känner mig omåttligt duktig och fantastiskt trött.
Jag känner alltid en våg av glädje varje gång jag kommer hem efter träning och maten står framme, familjen har redan ätit och maten har svalnat. Jag blev lite väl upprymd kanske, så nu har jag ätit så mycket så det känns som att maten ska börja sippra ut ur naveln snart.

Haha Emma är så rolig! Denna lilla Eslövsgumma har de konstigaste kroppsfunktionerna! När hon äter ketchup blir hon varm i nacken, och när hon hostar på ett visst sätt får hon ont i händerna.

Emma och jag har diskuterat(för 99999:e gången) hur glada vi är att vi inte röker! Är man rökare sedan länge är det ända man tänker på att man måste sluta, har man väl slutat så är det ända man tänker på att man vill ha en cigg (antar jag, vad fan vet jag egentligen?! haha).

Det var det, det - sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar