torsdag 18 november 2010

let's get crazy

''Well let's step outside,
Let's go for a ride,
Just for a while.
No we won't get caught,
Well that's what I thought, until we cry.''
 
James Morrison sitter fastklistrad i hjärnan på mig-men det gör inget 
http://www.youtube.com/watch?v=uqrpQfv9Dx4 
 
Känner för att göra något lite galet, något som jag aldrig gjort eller borde göra. som jag kanske till och med ångrar...
Men jag skiter i det tills vidare...
Nu ska jag för första gången på flera timmar stänga ner locket på den här manicken och sätta på tvn istället.
yeppyepp. Torsdagsdepp blev plötsligt fredagspepp, fick precis reda på att en bekant bosatt i Norrtälje
kommer ner till Malmötown imorgon,
hon landar dessutom på samma fest som jag. helt fantastiskt! Tagga inför det! Godnatt! 
 
Vi tackar Emma (www.emmagronqvist.blogg.se) för en sjukt aktiv afton <3 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar