fredag 19 november 2010

ponykvinnan taggad

startade dagen hemma hos emma i hennes nya säng. kommer sent till skolan eftersom malmöstads busschaufförer är höga. en buss som för det första kommer minst 10 minuter försent, kör rakt förbi oss och chauffören hånler. bussen var inte ens full, han kände bara inte för att släppa in oss eller något. men det var mysigt att stå ute i kylan i snö blandat regn...

Är taggad inför kvällen, taggad som fan blev jag nu! awesome, hoppas det blir kul! tog en runda på stan innan jag gick hem efter skolan, köpte superlim till mina trasiga skor, ett par örhänge och ett linne till ikväll. råkade boka skidresan som jag inte har råd till iallafall. men det går fortfarande att avboka.

hopp in i duschen på med läppstift och sparka i taket. ikväll blirre fiesta!


jag och jennifer på BIGBEN i Spanien, typ europas fetaste disco. blir det en fjärdedel så roligt ikväll som vi hade den kvällen så håller jag mig lycklig i en vecka. zez

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar