måndag 29 november 2010

christmastime in malmötown

gillajulenhatakylan!
Att vara måndag kan inte vara kul ... började skolan kvart över tolv idag. jag ''sov tills jag vaknade'' som man brukar säga, fast det göra man ju öven om man väcks av en väckarklocka. Hängde lite med Linnea efter skolan, trevligt! Vi har inte setts på ett bra tag. Idag är jag lite arg (idag ska inte vara något undantag från alla andra jävla dagar)! Hatar att inte ha ett privatliv. Känns som om jag bor med en jävla zigenarfamilj. Min mamma tillåter min syster att sno pengar och KAKOR av mig. Hade jag haft en dörr hade jag låst den, illa kvickt!
Nu ska jag kicka back och kolla upp vad fan bronker är för något, ska nämligen upplysa min klass om vad det är imorgon, men först ska jag kolla det senaste avsnittet av Skins. Funderar på att önska mig boxarna i julklapp, har bara sett enskilda avsnitt av de förgående säsongerna, men älskade det redan då. Undrar hur snygg Freddie är i detta avsnittet. Undrar var Effy och Cook har tagit vägen. undrar ...




''Just hear those sleigh bells
ringing and jing ting tingaling too
Come on its lovely weather for
a sleigh ride together with you''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar