torsdag 18 november 2010

torsdag

Världens deppdag idag! Men torsdagar är väl som torsdagar är antar jag.
just nu sitter jag och umgås med emma, eller umgås gör vi nog inte direkt.. vi sitter framför varsin darorskärm och ''pluggar''. är sämst på att koncentrara mig...

Funderat lite mer på Frankrike resan, och insett att det nog inte kommer gå, iallafall detta året, Men ska räkna mina tillgångar och höra med mamsen innan jag helt bestämmer mig för att stanna hemma. Hanna bokar biljetterna ikväll ifall vi skulle bestämma oss för att åka, det förlorar man ju inget på ändå, bara jag kommer ihåg att avboka ifall det skulle skita sig!

hoho, hade läxförhör på fackuttryck inom turismen idag. för de som undrar så är en samovar en rysk tekokare.

ha en fortsatt trevlig depptorsdag

jag och min fabulösa klass från innebandyturneringen igår, hehe. bättre lycka nästa år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar