tisdag 14 juni 2011

Love is Marbella - the biggest bildbomb of the century



Min man



Gillar att det ser ut som om jag och Jennifer luftfjärtar samtidigt som Emma daskar till oss i bakhuvudet



Party rock is in the house tonight


Jennifers kärleksförklaring till James The Bartender


LINEKERS



Eyes wide open

Chicas Fuertes

Mr. LMFAO


Peter, Mr. Patatas Fritas. Världsklass

Seaaaan 

Tur att jag har söta kompisar iallafall!

Irish boys (tror jag, rätta mig om jag har fel)





Man kan inte bara äta chips och nudlar hallå?!

Tienes una programa de la feria? Feria? FERIA?!

Min vakt!!!

vacation james

Min näst sista stämpel in på Tibu!

knebep - hell yeah!

Chris Brown - beating his women

S, KATE and J

Dave, clumpsy bartender

Min man nummer två, (killen i tutt-tröjan.......)

Make nummer ett och jag

Lucky Mr. Dan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar