onsdag 29 juni 2011

my humble bragging

Älskar glada överraskningar! Älskar när man tror att man ligger på minus men så ligger man på plus! Älskar sommar, sol, ananaspaj, vänner, sol (sa jag sol), älskar vänliga leenden (haha, jag vet, gay, men det är sant, espech om de kommer från den där snygga snubben som jobbar på pressbyrån. Han som ger en den mest glänsande av alla enkronor tillbaka när man köper tuggummi för 19 kronor och betalar med en tjuga. Han!) Älskar allt man har ett se fram emot (Hade inte ni gjort det). Älskar mig själv för att jag var ute och joggade imorse klockan sju. Älskar att jag kokar världens bästa ägg, älskar Dalby stenbrott. Älskar att ordet blogg inte finns med på denna bloggportals auto-spell. Älskar att jag nyss var på världens sämsta humör, men att jag nu ÄLSKAR ALLT tydligen. Älskar att byggjobbarna kommer göra mig galen imorgon, älskar att en mygga tog sig friheten och märkte mig med sitt bett precis vid mina ladyparts, älskar alla som kollar konstigt när jag kliar. Shit, jag slumrar. Godnatt.

Oh, ÄLSKAR att Pretty Little Liars säsong 2 finns tillgängligt. Mmm, nu ska jag klia! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar