söndag 19 juni 2011

fuck it/good night

Har inte varit såhär trött på väldigt länge. Undrar hur många jag har matförgiftat på jobb idag utan att veta om det eftersom jag sovit gåendes hela dagen idag. Jag måste se helt galen dessutom. Minst två småbarnsmammor har stirrat odiskret på mig som om jag på fullaste allvar funderade på att kidnappa deras äckliga barn, göda upp dem till tjockisar, stycka dem och slänga dem i min stooora gryta tillsammans med köttbuljong och morötter. Men guess what, jag SKITER i era fula horungar! Så sluta glo och hoppa framför ett tåg. (Ja, det är en sån dag idag, jag kallar oskyldiga, antagligen söta små barn för horungar)

Jag hatar folk som säger "evro" istället för Euro [joro] eller [euuuuro]. Dumhuven!

Igårkväll var en mycket bra kväll, ska se om jag hittar en bild någonstans. För er skull söthjärtan!

Nu ska jag käka kyckling, måla mina naglar knallgula, med mitt nagellack som jag köpte i Marbella, sen ska jag sova. Jo, men vi ses väl. Gnajt!

                   


Man skulle kunna tro att det är jag som sover ståtligt på bilden. Men det är Adina, hehe. En bra kväll/natt/morgon i Marbella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar