måndag 13 juni 2011

äntligen

Lätthets känslan över att vi har sommarlov börjat smyga sig på! Jag har aldrig varit så nere på en skolavslutning som jag var i fredags, med tanke på att vi precis kommit hem från paradiset. Saknar fortfarande Marbella extremt mycket, såklart! Men nu har allting med Magaluf ordnat sig, och nu är det inte lång tid kvar tills vi sticker. Det gör mig ju såklart lite glad!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska sluta köpa saker, helt och hållet! Ingen shopping what so ever. (Tur att det här inte är en modeblogg, hohoho). Jag tror jag kommer klara det! Jag hoppas det. Jag vill ha ett par orangea jeans, hoppas att ett par kommer fallande från himlen, i precis rätt storlek!

Älskar att bli väckt halv sju av att de borrar i hela huset. Älskar att gå runt i pyjamas, i min nyvakna frisyr när två byggarbetare stormar in i lägenheten. Älskar det!

Jag orkar inte lägga upp bilder från Marbella just yet. Men snart, jag lovar! En bild på min make kan ni få (en av dem)

Min man <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar