tisdag 21 juni 2011

kanske tisdag, kanske onsdag

Jo men brudar (och grabbar, har vi några såna här?), hur stort är då Universum?



Förlåt, men det är såna tankar som dök upp i min skalle vid 13-tiden, nyvaken och förvirrad. Så, ja, nu håller jag på att bli helt galen här! Våra hjärnor är inte smarta, vi kan inte ens förstå hur stort oändlighet är, så det är det jag sitter och grubblar på nu, kanske kommer jag fram till något och blir helt sinnesjukt rik, får jobba lite på NASA innan jag går bartenderutbildningen, kanske inte... MEN en sak jag är grym på, förutom rymd och sånt skuffel - inte bara grym, bäst! Jag är nog världens bästa sovare, med tanke på oväsendet ombyggnationen av husets alla badrum för med sig. De börjar borra klockan sju, och jag sover till klockan ett. Världens bästa sovare! Kommer ni fram till hur stort oändligheten är så kan ni väl ringa? Det vore schysst för det håller nämligen på att äta upp min hjärna. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar