söndag 21 augusti 2011

strawberryschnapps

Glääädjetjut! Sista jobbdagen på hela sommarlovet är avklarad. Dock börjar skolan imorgon och glädjetjutet blir därav ej särskilt glatt. Men asså så liksom. Nu ska jag typ aa sminka mig, käka lite kyckling och spreja balsamsprej i håre å sååå. Typ tugga lite tuggummi...

Medan klockan tickar blir jag allt vackrare och vackrare. Från en sunkig, utmattad svettpöl, till en mätt och nyduschad beauty. What a trasformation. Outstanding. Phenomenal.
Ser fram emot Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio som lirar på nordens största stadsfestival, som Malmöfestivalen tydligen är. Kanske ses vi? Hojta gärna. Calleth you, commeth I!

Lagom passande bild tyckte jag. Sneglade nämligen på en fin dokumentär om min framlidne make, medan jag tryckte schlångade upp gröt i skålar tidigt, tidigt imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar