tisdag 16 augusti 2011

mgojmgajmgsjmgfjk

Titeln gned jag på länge kan ni tro.

Jävlar vad jag är sugen på att gadda mig (igen. badass. jag vet). Måste även fylla i min All In tatuering med tanke på att det nu står All I, och den har liksom blivit ful. Tydligen ska man inte bada fotbad när man har tatueringar på foten för så gnuggas den tydligen bort tydligen.  Det kändes fan som om jag tatuerade mig på riktigt, bzzzz, lät det. PAIN liksom. Men de kanske bara gnuggade för hårt på mig gnuggis-tattoo som de hittat i ett paket coco-pops, samt hade på en bandspelare som bzzzzade i takt med gnuggandet. Bara en teori jag hittade på nyss, för riktiga tatueringar ska sitta kvar, trodde jag i alla fall.

Idag har jag slösat en timme av mitt liv på vårdcentralen. Ska dit för en eventuell favorit i repris nästa tisdag.

Jag har varit i Lund med Adina. Vi kollade runt lite, åt en glass, köpte en helvetes massa godis och hyrde två knäppa filmer. Efter yrandet hittade vi hem till henne och käkade gott, catchade upp, och hade det najs. Najs.

Nu är jag hemma. Scrollar lite roliga ordspråk och grejer i jakt på inspiration till min kommande tattis. Mitt ända krav är att den ska vara någorlunda meningslös och tämligen rolig. Som jag. Hilariös (som tydligen inte är ett svenskt ord?)

Nu ordbajar jag igen. Ni får ha det bra assaaaa!
Vem fan är Alli?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar