torsdag 11 augusti 2011

min vädjan till er

Heeej! Ni vet hur mycket jag tycker om er va? Megamycket, om ni inte visste det.

Jag skulle behöva lite hjälp. Det är ju skolstart om elva dagar, och jag behöver en ny väska. Nu till problemet: Vilken?
Under mina ensamma lediga dagar har jag googlat och googlat, letat och letat, och hittat en massa godingar. Jag skulle vilja köpa alla, men så kan vi ju inte ha det! (Med tanke på att jag knappt har råd med en).

Men ja. Help me! Jag har krympt antalet till ynka sju favoriter.


Asså, jag vet ju att ingen av er kommer att svara. Men man kan ju hoppas att det ska finnas lite godhet i era hjärtan. Går det inte att kommentera. SMSAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. berta säger: sju eller ett!

    SvaraRadera
  2. hej steffpeff. hitta din blogg, haaa!!
    5an är über snygg, 6an med! posss

    SvaraRadera