måndag 15 augusti 2011

all's well ends well

Och bara sådär, baam, så tog min barndom slut. Om jag skulle behöva svara på frågan 'var gick milstolpen, när blev du vuxen?' skulle jag svara: femtonde augusti 2011, jag var sjutton år. Den frågan skulle mycket väl kunna dyka upp i ett frågeformulär(!!!) Varför you might wonder? Jo, idag (bättre sent än aldrig) såg jag Harry Potter filmen. Slutet gott allting gott kan man väl tycka, jag hade en fin barndom, so did Harry, men nu är den över, allt är över. Nu börjar slutet vänner mina. Äh, babbel. Snart kommer väl sju nya filmer om Harrys unge, då börjar allting om, jag blir tio igen.

Om en vecka börjar skolan, var är ångesten? Inte här, och det känns bra. Fast jag har lite ångest över att jag inte har någon ångest, har jag ingen fritid, inget liv? Gör jag vad som helst bara för att fylla mina dagar med något? För skola är bannemig inte kul, och jag har ingen ångest.

Nuuu ska jag sova. Imorgon ska jag till vårdcentralen och checka knölen, sen blir det trevliga trevligheter efter det. Gunatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar